سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام به همه دوستانی که همواره با ...بانو ... هستن و با نظرات

و فرستادن هنرنمایی هاشون منو دلگرم میکنن.

همین جا از همه دوستانی که واسم عکس فرستادن صمیمانه

تشکر میکنم گل تقدیم شمابووووس

واییییییی ببینینن دوستام چه کردن.آفرین

          گل

این گل ها تقدیم به شما دوستای گلم و همه همراهان ... بانو...

برای دیدن هنرنمایی دوستای گلم به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

کیک فنجونی دسپخت دوست عزیزم فاطمه خانم ایمانی

         کیک فنجونی

          کیک فنجونی

اینم دختر گلشون در حال خوردن کیک. نوش جونت عزیزم...

          کیک فنجونی  

پی نوشت(تجربه دوست عزیزم) : فاطمه خانوم برای درست کردن این کیک از

ظرف های ملامینی و از ارکوپال استفاده کردن.

باز کیک فنجونی و هنرنمایی دوست بسییییار عزیزم ساقی خانوم

          کیک فنجونی

ساقی جون ممنون عزیز دلم..گل تقدیم شما

هنرنمایی بعدی از دوست عزیزم زهرا بانو جون ....

         کیک فنجونی

مرسی دوست گلم....گل تقدیم شما

این یکی هم مال دوست عزیزم سحر بانو جونه...

          کیک فنجونی

مرسی دوست جونم...گل تقدیم شما

پی نوشت : سحر بانو جون به جای شیر از شیر کاکائو استفاده کردن

و اخرین عکس از دوست بسیاااااااااار عزیز من خواهر گلم باران عزیزگل تقدیم شما

          کیک فنجونی

          کیک فنجونی

بازم تشکر میکنم از دوستای هنرمند خودم و به خودم افتخار میکنم که

دوستای کدبانویی مثل شما دارم .

بازم منتظر کارهای زیباتون هستم...دوست داشتن

 




تاریخ : جمعه 92/7/19 | 12:19 عصر | نویسنده : ...بانو... | نظر

  • نینا چت
  • پاساد
  • کارت شارژ همراه اول